luni, 10 ianuarie 2011

Doi straini ...


De ce inca-mi doresc sa-mi fi alaturi ? Nu ai facut nimic sa meriti sa-ti fiu aproape sa stau langa tine insa sufletul meu cere sa fie langa sufletul tau ...sa-ti simta fiecare bataie a inimii... fiecare rasuflare de-a ta..
Meriti oare sa plang dupa clipa aceea care s-a prapadit inainte sa fi fost? Sa fi tu un inger pazitor? Un cineva atat de pretuit... De ce sa nu te pot avea? Zilele-mi sunt numarate si probabil nici nu te voi avea in palma, pe cand inima mea tanjeste dupa ceva atat de imposibil.
Imi promiteai mereu ca va fi altfel .. ca vei veni .. acum de ce dai vina pe mine ? Totul a ramas doar in amintiri? Cat sa ma mai schimb si pentru ce ? Nu as mai vrea sa lupt...dar nu pot ceda.. Am gresit prea mult..sti si tu.. dar nimic nu ai facut sa schimbe asta .. ai ramas mereu la fel .. oare tu mai ai lacrimi sa mai plangi ? Acum tu minti zambind neavand macar curajul sa te uiti la mine in ochi ... de ce am ajuns doi straini ?
Gandul ca nu te voi mai avea niciodata pare sa ma ucida...dar decat asa ...decat sa ma las prada unor iluzii imi ucid singura viata .. viitorul scris cu tine ...speranta si odata cu ele lumina cu care tu ma acopereai.
Nu vor mai fi suspine si nici lacrimi pe care sa le stinga zambetul tau senin. Te voi pastra mereu in amintirile mele cele mai dulci . Atat de imposibil sa fie oare sa ierti, sa uiti, sa induri si sa alegi o alta cale? Pentru care sa lupti ...stiu sigur ca si tu iti doresti asta ..doar te retine ceva .. acel ceva sunt eu . Stiu bine ca ceva otravit ti-a inundat venele iar sangele pur , din noblete s-a facut scrum . Cine stie poate e doar o dorinta , un moft cu care te confrunti .. nestiind ce se intampla in jurul tau ..ce sa petrece cu mine ... acum sentimente cad peste tine .. dar din pacate ele nu ma ocolesc nici pe mine ... ne uitam unul la celalalt parca cu alti ochi .. ochii limpezi a doi copii nestiutori ce se va petrece candva ..insa ceva ne sta in cale.. acum stiu ce e .. e realitatea .. e atat de intunecata pentru mine incat nici nu te mai recunosc ...
Dar acum nu mai vorbesc cu mine, despre tine , de azi am sa-ti uit existenta ...ca ai fost vreodata in visul meu.. dar ma intreb.. pana cand ? Pana cand va fi asa ? ...Pana data viitoare , dar atunci vei vedea...va fi altfel .. vei fi cu siguranta un alt tu .. iar lumea din jurul tau asteapta-te sa nu o mai recunosti..

2 comentarii:

  1. asculta Linkin Park - Somewhere I belong...si o sa treaca mai repede...

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos moni, imi place foarte mult cum scri si mai ales ce scri .. im multe dintre randurile tale ma regasesc si eu ... si cu siguranta nu snt singura
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere