miercuri, 26 mai 2010

Amintiri fumegande...



E ciudat cum fumul imi aduce cele mai dulci amintiri in minte.... Cand vad fumul simt ca te am aproape .... Dar ciudat , eu nu fumez.. Percep fumul ca fiind un joc gingas si maret care nu-mi da pace si i-as privi toata ziua mirajul. Acel minunat vartej pe care-l ademeneste mereu in cercuri inegale imi aduce aminte de tine... Esti precum fumul - mult prea valoros insa existenta amintirii tale depinde de un sentiment care mahneste in apus... Mi-au placut buzele tale cu gustul lor amarui ..era precum o ploaie de cenusa ce niciodata nu inceta sa ma uimeasca cu tainele lui atat de grijuliu pazite.. Inca-mi plac ochii tai in care regasesc adesea muntii .... Calzi si plini de mister , nu ma saturam niciodata sa ii privesc ... Mainile tale albe ....asteptand mereu o alta poveste .... una veche , dar ...redescoperita ...o petala de matase impletita cu fire subtiri de pasiune ..
Iubesc tot ceea ce te atinge, ce si tie-ti place... ori te bucura ... Iubesc zambetul tau la ifos....Cand orgoliul nu te lasa sa-mi spui nici macar ..."buna"... Mi-a placut sa te caut in fum de tigara ... si sa te gasesc mai tot timpu vesel cu acel zambet care m-a cucerit .. cum ma trezeai la realitate si aveai mai tot timpu grija de mine ....cum ma ciufuleai cand te enervam ...ori cand nu aveai curaj sa-mi patrunzi in privire cand lacrimile-si faceau loc in povestea noastra... A fost mult prea mult fum...poate de aia am ajuns sa ne ascundem de adevar... Dar fumul acesta esti tu ...si iubindu-te am sa iubesc din nou ...gustul amarui ... de tigara
Scrumul care ramane in urma flacarii va scrie o noua poveste... tot noi doi ....aceeasi iubire ...doar ca ...pe alte carari ..

2 comentarii: