duminică, 17 ianuarie 2010

Regasire ravasita



Incaodata te regasesc in cuvintele mele..fulger nestapanit de dorinta pustie...tu ma faci sa reinvi si tot tu ma faci sa mor ..si din nou si din nou sa mor ... in viata asta cenusie ..o singura culoare ar exista pentru mine..daca ai sti ce simt..daca ai intelege ce spun..daca ai crede ce-ti promit... Iarta-mi nepasarea si fi din nou al meu...mireasma pura din cruda ta alegere...sa ma legene pana-n zorii... Daca si vorbele tale ar prinde viata...si nu ar mai ramane virtuale..sa plang de fericire..si tu mereu sa ma intrebi..de ce eu?...de ce?...si mereu acelasi raspuns sa rasune ...pentru ca esti tu...pentru ca te iubesc... O viata irosita pentru nepasarea mea...dar nu !..nu ramane asa...pentru ca m-am razgandit ..iar si iar...zi dupa zi... Stiu ..eu am gresit acum...dar lasa-ma sa iti arat ca ceea ce eu spun..isi are rostul...acolo ..undeva.. tot pentru mine ai sa ramai....si iar ma mint si iar si iar... Cuvintele nu-si mai au rostul...doar increderea... dragostea... daruirea...mi-as dori sa am puterea de-a ignora toate sentimentele..toate minciunile...toata iubirea... dar nu ..e prea crud asa..e prea tipator sa sterg acele parfumuri ..cu care eu eram obisnuita in prezenta ta..parfum de fericire...de dor.....de cate si mai cate..
...si inca odata ...cu inima franta.. spre lumina ma indrept...asteapta-ma ..voi ajunge si eu..nu ma parasi... esti tot ce vreodata a contat ...marea..soarele.. iubirea.... te regasesc in cuvintele mele..de mult apuse..te iubesc..

2 comentarii:

  1. la cn te'ai gandit knd ai scris'o?
    lasa k imi sp u maine in pauza mare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :O deci esti nebuna :X .. astea sunt spuse din inima :> ... superb postu`:X degeaba te stii :X .. esti POEATA :))) =)) ... ai talent :> :X

    RăspundețiȘtergere