duminică, 17 ianuarie 2010

Scantei de minciuna



07 aprilie 1993..ora ..?? n-o mai tin minte exact..chiar deloc.. La naiba' ! Am venit ...oare m-ati chemat ?Nu! Se pare ca nu , dar ce mai conta ? Veneam si eu pe lume si lumea era a mea !La naiba...pericol social!! Care a fost primul cuvant ??? aaaa nu stiu...Crezi ca a stat cineva sa-l noteze ?Sau stai...a fost "eu ametesc" si chiar ameteam..ca doar nu era sa ma nasc mincinoasa de la mama natura... Oricum , primul pas a fost dreptul , al doilea stangul ..un mare progres... dupaia am cazut , usor-usor incepeam sa avansez . La 3 ani stiam deja sa scriu si sa socotesc , la 4 ani vorbeam perfect limba engleza iar la 5 plecam sa invat cu bursa la Londra ... abea la 6 mi-am dat seama ca nu-i bine sa mint si m-am intors in tara. 2000 Aprilie 07 , aveam 7 ani ... imi amintesc perfect prima zi de scoala , toti parintii isi laudau odraslele la invatatoare : " fetita mea stie deja sa-si numere degetele !" " baiatul meu le numara si pe ale lui si pe a lui fica-ta cu tot cu ala care si-l tine in gura ! " " al meu stie sa faca diferenta dintre Pepsi si Cola " ... zise si mama , dintr-o data se aude un ras de parinti prosti crescuti si de copii redusi care habar n-aveau de ce radeau ... atunci m-am enervat si ... m-am apucat sa-i numar pe toti , aflu coeficientul mediei direct proportionale al radicalului de ordin 3 din mediana care traversa clasa si inmultindu-i cu necunoscuta din ultima banca aduc la cunostinta ca viata e egala cu zero cat timp Raiul exista..... apoi imi amintesc ca nu-i bine sa mint si plec acasa . In prima zi de liceu mi-au luat sapca numai ca eram deja in Septembrie si era toamna ... mi-am luat fes , se facuse frig ... venea iarna . Parca ma vad si acum cu hanoracul nins , fesul inghetat si ochelarii aburitzi.Cand o sa iau bacu'..daca il iau o sa merg pentru prima data in discoteca , sau in disco cum mai spun altii, o sa dansez ca in videoclipuri .. poate o sa beau si o bere ... . Ce mai ... voi fi chic de acuma !
Offf , ce vremuri ... timpul trece , amintirile raman si apar mereu altele noi. Ajungi la un punct cand lasi glumele deoparte , cand privesti viata asa cum e ea si trebuie sa tragi linie , sa analizezi ce a fost bun , ce a fost gresit , unde s-ar fi putut schimba si unde trebuia sa se schimbe .
Au fost cateva randuri din viata mea ... sau poate nu , chiar conteaza pentru cineva ??? Oricare ar fi fost , oricare ar fi sau oricare ar fi putut fi , viata isi va urma cursul ei firesc ... spre nicaieri . Si tot asa pana la capat.. Pa-pa!

2 comentarii:

  1. Mony numa u puti scrie asa frumos si profund :*
    al 3 lea emil cioran al clasei 10 a
    primul cristina dupa kre miha si u...
    filozoafele mele dragi...:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ieiiii eu sunt al 2lea emil cioran =))=)) in varianta feminina :> :)) ... dute nebuna danuta noastra :)) ...
    si daaa chiar imi placea asta ce ai scris`o defapt stii deja pt k tzi`am mai spus :))

    RăspundețiȘtergere