duminică, 17 ianuarie 2010

Sentimente pierdute printre ganduri si randuri..


"Ma simt inca in vis..nu stiu a descrie acest sentiment..doare...atat pot sa imi dau seama..de ce oare inca doare...de ce ganduri pline de ura si nepasare se transforma in lacrimi arzatoare...care imi cer sa fiu ca ieri..prea tarziu e deja azi..vine maine..imposibil..totul sa dus a trecut vin alte nebunii..capul mi`e zbuciumat de cugetari rautacioase..atatea lucruri ne spuse ....atatea sentimente ascunse..niciodata nu o sa se spuna..niciodata..!!Nici nu mai au valoare...dar totusi conteaza..imi intuneca sufletul..si tot jocul in care tu erai personajul principal devine uitare..devine durere..si ..sfarsit!
Nu mai pot..nu pot respira... nu pot vorbi acum ..nu pot zambi..e prea mult fum in jur...totul ma duce intr-o lume fugitiva...intr-un decor inactiv..ascuns de fericire..traiesc un vis sau e insasi realitatea..Daca e vis vreau sa devina uitare ..dar e realitatea...nu o pot uita ...dar pot ierta..greu cu trecerea timpului..."Timpul le rezolva pe toate"..dar totusi nu in totalitate..pata sufletului va ramane mereu asemeni unei rani cumplite...
Dulce ar fi durerea daca as putea da timpul inapoi..nu te-as lasa sa pleci..sa nu mai stiu daca e noapte ori e zi..viata nu ar conta daca mi-ai fi alaturi... de as intelege ce vrea viata ...!Vei exista in viata mea..chiar daca nu ai sa fi cu mine.Eu inca am pastrat lumina care la inceput ne-a legat......acum nu mai e nimic...poate gresesc ...poate nu esti tu imi esti un strain de acum....ma amagesc sau poate nu..oricum va fi. ..orice razboi e mai usor in doi..arta vietii e sa te ridici de cate ori cazi...
Eu nu mai cred acum in nici un semn...dar sti?...tot ce simt e scris intru`un refren.Am sa invat din nou sa zbor.imi va fi greu..ploaia mi te va sterge acum din gandul meu..si ma mint mereu ca dorul acesta trece..dar e mai greu sa fiu doar eu..sa fiu eu..acum traiesti doar tu..in iernile tarzii...esti ca o fantasma reala din ultima vara..
Dar viata merge inainte.. ..prezentul e aici nu ma asteapta..viitorul e mister..iar trecutul e trecut..trebuie uitat...Nimanui nu ii pasa...care a gresit ..daca pot suporta felul in care tu ai procedat..inca sper ca visez..mie dor de tine..dar in zadar..nu te pot atinge ..nu ma poti auzi..degeaba te mai strig..vreau doar sa iti fiu in preajma..dar sufletul tau e vandut..sunt pierduta fara zambetul tau ..fara tine..Lacrimile nu imi pot descrie durerea...nu mai pot respira..e gresit cum viata a ales sa fie..asa cum ea a vrut.. nu cum vroiam eu..am sa ma uit mereu in urma mea..la acel trecut..dar trebuie sa traiesc privind inainte..pentru ca viata e grea si in lumea mea.Nu e totul perfect dar o sa fie...
Insa nu oricine iti zambeste iti este prieten..la fel cum..nu oricine te raneste iti este dusman..
Tu ai fost totul pentru mine..m-ai facut sa cred in tot...in viata ,in iubire, in moarte..in minciuni..tu m-ai invatat sa zambesc..si tot tu imi readuci tristetea pe buze....dar...acum e in zadar..in suspine ma scufund..si ma ascund dupa un zambet fals..dar cristalin care imi linisteste sufletul si imi inec privirea in lacrimi privind nepasatoare la timpul care..parca trece mai greu..astept sfarsitul acestei povesti cu cuprins gresit..dar nu mai vine..daca vreau sa fiu o clipa fericita ma pot razbuna..dar prefer sa fiu o viata si voi ierta...pentru ca cine seamana vant furtuna culege..
Mi-e greu sa recunosc ce simt...tu nu ai stiut a aprecia..acum luminile sunt stinse..lacrimi de durere curg..in suflet restranse...o enigma deslusita...dar gandurile raman aprinse..Viata este un film..cu scenariul scris de mine..tu esti doar un personaj care a deviat prea mult de la cuprins...dar e prea greu sa te readuc..clipele scurse nu le pot oprii..dar nu e drept sa doar visez...sa pierd doare prea tare...si ieri si azi si maine gandul meu e al tau..si maine si azi si ieri...tu ai fost al meu..Inca odata ma scufund in marea amintirilor...iti zambesc ...poate imi zambesti si tu...dar degeaba..totul ramane asa..inca nu cedez..stiu ca mai pot..poate totul e numai o poveste..ce insista sa fie reala...
Priviri tulbure imi amagesc visele ...esti speranta mea pe viata ..intr-o lume atat de vasta tu esti raspunsul meu fara ezitare...lumea in care traim este prea rea...printre atatea suflete sterse noi traim in vid..tu imi colorezi viata...tu imi transfori visul acestei vieti in realitate..dar tu ai ales alt drum..un drum cu nepasare...indiferenta...care ne desparte...de ce nu vrei sa iti mai aduci aminte..de atatea promisiuni ..de atatea juraminte..unde s-a pierdut toata increderea care o aveam pentru tine..sau totul a fost o simpla minciuna?Nu!Nu vreau sa cred ca e asa...tu mi-ai spus ca sti sigur ce simti pentru mine..acum..dupa toate...readu-ti aminte...si mai spune-mi odata acelasi lucru..
Inca sper ca te vei intoarce..inca sper ca te vei razgandi..si un glas ma incurajeaza ..soptindu-mi..."Speranta moare ultima"...
Sfarsit!"
Piesa de teatru s-a terminat....bine ca a fost doar o inscenare...viata ta nu are de suferit..e total diferita de ceea ce ai prezentat tu pentru intreaga audienta...
Viata ta...insa ea e cu totul diferita...prezentul pentru tine e comoara..ai gasit un EL...iar viata infloreste pentru tine...
Povestea a doi copii fericiti acum a inceput..tu esti totul pentru el si el pentru tine..
Pentru multi viata e grea...pentru tine ea este parfum..totul e bine acum si asa sa si ramana...

3 comentarii:

  1. URAAAAAAAAA1
    Prima kre lasa comentarii!!
    Dezvirginez blogul :))
    In primul rand bun venit :*
    si mult succes in continuare
    La cat mai multe vizite si comentarii :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :O stii asta :X
    absoult superba :X
    si daaa mult succes in continuaree :X
    si sa ai acelasi talent ma pisi :> :))) >:D< :*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. mereu suferinta face parte din forta omului de-as trai viata...
    omul isi face regulile ...doar pentru a le incalca:X:X

    bine ai spus....arta vietii e sa te ridici de cate ori cazi... dar daca nu esti un artist?si daca nu te poti ridica ori de cate ori cazi?...ce se intampla ?
    :X:X

    RăspundețiȘtergere